top of page

Gravid- og BarselsForløb (Tirsdage)

Denne service er ikke tilgængelig, kontakt os for mere information.

Book i bunden. (Se holdplan) Kom blidt igang med træning og mindfulness under/efter din fødsel.


Beskrivelse af service

Dette forløb er henvendt til gravide, samt mødre på barsel - Du kan medbringe din baby til timen, hvor vi sørger for at skabe et dejligt frirum for jer begge. Vi ønsker du, som gravid eller nybagt mor, skal have muligheden for, stille og roligt, at dyrke yoga eller vende tilbage til din praksis og samtidig ikke skal gå på kompromis med den kvalitetstid du og din baby har i barselsperioden. Du skal ikke tænke på pasning af din baby, da der både er plads til dit barn i salen eller sovende i barnevogn udenfor. Der er mulighed for at dit barn kan sove trygt i barnevognen uden den er til gene for forbipasserende. 
Du er også velkommen til at medbringe din baby i salen også selvom de sover. 
Vi har et lille loungeområde, hvor du kan sætte dig, hvis du har behov for at trække dig med din baby, amme eller lign. I vores sofaområde. På vores "Gravid- og BarselsForløb" er der masser af rummelighed. Vi ved, hvordan ingen dage er ens når man er gravid eller har en lille nyfødt baby - derfor er der plads til jer begge, hvad end du er heldig og får en hel time til dig selv fordi din baby sover, eller du har behov for at forlade lokalet engang imellem for at få dit barn til at falde til ro - der er plads og tid, til at du kan amme, give dit barn en sut eller lign.  I selve timen vil vi have stærkt fokus på, langsomt og kontrolleret, at forsvarligt dyrke din praksis og/eller få dig tilbage i form efter fødsel. Derfor koncentrerer vi os også ekstra meget om coren, bækkenet, lænden og mavemusklerne, som kan være dele af din krop der har brug for kærlighed og genoptræning efter alle de omvæltninger din krop er/har været igennem.  Ligeledes vil vi give dine skuldre og arme en masse opmærksomhed, da du ofte bærer meget rundt på dit barn, tasker, sutteflasker mm. Du sidder tit i uhensigtsmæssige stillinger og ammer eller lign. derfor vil dybe stræk og styrke for din overkrop være vigtigt. Hele omdrejningspunktet for timen er dig og din krop, så du kan give slip på både tanker og opspændthed.  Vi slutter altid af med en dejlig savasana.

 Timen undervises af Ina Harle, der er uddannet gravidsyogainstruktør og børneyogaunderviser. 
Ina har selv to drenge, så hun kender alt til en stresset hversfa med børn, hvordan det er at dyrke yoga under og efter graviditeten. Hos hende er I begge i trygge hænder.


Her finder du vores studios

  • Solrød Strand

    st, Solrød Center 26, Solrød Strand, Denmark


bottom of page